söndag och söndag

Ja söndag och söndag, vad har jag gjort idag? sovit stressat och varit på ett dop för Milliam.
var mycket fint och träffade lite släkt och sådant! somnade vid halv sju imorse kanske och
kan fortfarande inte förstå att jag har varit hemma, tror jag har varit i mer eller mindre 6
länder och aldrig känt ångesten att åka hem, visst tråkigt är det alltid. Men det brukar oftast
gå bra.. Men nu känns det helt konstigt, är jag hemma? inatt vid 12 tiden var jag i flygplanet.

sårad unge här kan jag säga! både så jävla glad men endå så ledsen inuti.. jag måste umgås
med mina fina vänner nu så dom får mig på humör för såhär skall det inte vara, jag ska vara
glad och nöjd för att jag har varit utomlands. Yes! har inte sagt så mycket vad jag har gjort och
allt, men en jävla maffig resa har det varit! mamma visste inte ens vart vi skulle åka när vi satt
i flyplanet men senare sa dom att vi skulle åka mot Turkiet och då blev hon så häpen man kunde
bli! varit på båttur, solat som tusan, flirtat med en massa turkar, har varit på ett jävla dj disco.
till och med pussat en turk på kinden, och köpt 2 par converse och gjort så jäkla mycket!
jag och mamma och sofia skall nu spara in pengar till att fara dit igen samma tid på året
och göra favorit i repris.


ja just nu ligger jag i sängen och gråter för mig själv, jag håller på att leta efter några
turkvänner som jag knappt vet namnet på men jag hittade bara en på facebook. Suck!
men jag kan säga att jag har haft en sjukt bra semester i Turkiet och jag ångrade ingenting!
sen riktigtu nderbart att ha tid till att umgås med mina bröder förutom den ena han stannade
kvar i sverige han. men Niklas Marcus och Andreas har jag nu fått mer minnen med!


Kommentarer
Postat av: elsa

riktigt snygga skor du! ;)

2010-06-14 @ 21:34:24
URL: http://elsaafriskk.blogg.se/
Postat av: linda

så jädra grymma skor!

hur mycke kostade dom?

puss

2010-06-16 @ 22:03:51
URL: http://olsssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0