sabado

Godkväll peoples! snart när som helst kommer Maria hem hit, ska nämligen
få stå ut med hon igen.. vi skall inte sova i mitt hus inatt, vi ska utenatta i våran
husvagns båt på gården! :D ska försöka hinna med och städa bädda och allt som ska
in dit också, håller på att grillar och framför allt letar efter kattungen som har sprunigt
bort någonstans i vårat hus.. Sen kanske jag måste vara längre hos pappa nu än imorgon
pågrund av att vi har skaffat katt nudå och pappa jobbar hela veckan, så jag förblir nog ensam
ett tag nu här. Så nu alla mina söta kompisar nu måste ni uppvakta mig, annars kommer jag 
klättra på väggarna här!! nej nu springer tiden iväg mig så nu måste jag gå! puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0