på lördag smäller de!



min mamma vet inte vad som kommer hända på lördag allså, helt sjukt kul jag kommer ha i en
hel vecka med min familj utomlands! :D så galet taggad, även ska lillebrorsan med(han som jag
är faster åt). turkiet blir det på lördag! och jag har pratat med min mamma hon läser inte min blogg
och det hoppas jag kan tro på, för hon skall inte få reda på nånting nu!! på lördagen kl 9 ska hon åka
bil med min bror och hon ska ha skidbrillor igentäjpad med silvertejp för att inte kunna se någonting och
även vem hon åker med, sen hörlurar!! sen vid söderhamn skall hon få reda på vilka vi är och hon är ju
inte klar än med vart hon ska ta vägen! men jag kommer nog uppdatera så mycket jag kan om jag har
turen att ha tillgång till dator då förståss..

idag har det varit en stressig dag och egentligen skulle de bli att jag skulle va med marcus andersson men
hade inte tid för jag måste packa och allt inför imorgon för jag ska inte sova hemma imorgon pga av vad
som händer på lördag. men vi får träffas efter turkiet marcus!

sen har skoldagen gått galant! jobbigaste skoldagen på hela de 5dagar vi går på veckan, men vi har fått
slutat tidigt på nästan varje lektion flera minuter så allting bara gled förbi idag! sen har vädret varit ett
stort plus på dagen, bara njuter nu som inte ens det är sant att man får må såhär bra!


Gud så positiv jag är! :-) just nu sitter jag och funderar när jag ska ta itu med de där med att börja packa
mamma tror ju förståss att jag ska sova hos min pappa i helgen men det ska de icke bli! imorgon ska jag
försöka hinna med att säga hejdå till mina älskade klasskompisar & idag sa jag ajdö till elsa som jag inte
kommer träffa på jätte länge nu!! imorgon börjar vi 10:20 och jag är så jäkla glad att vi för en gångs
skull får ha sovmorgon tack gode gud! gud har tyckt att jag förtjänat de efter dagar med allt prov!

nej nu ska jag ta itu med allt annat innan jag ska hoppa i sängen(som kommer bli för sent än vanligt!)
puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0