I'm so happy now!



Är det jag har nu, jag har äntligen fått mina pengar!! typiskt när det är röd dag imorgon
och så nu, sen helg på det.. Är det någon som vet om staden är öppet på lördag? Eller är
det röd dag då också? iallafall nu skall det handlas!! :D 60 kronorna är utöver det jag har
i min plånbok, ska även höra med mamma om jag kan få göra en beställning på Hm för
det har ju kommit så galet snygga kläder och accesoarer och allt de där man just skulle
vilja ha nu till sommaren! Aja blir inget sällskap med maria ikväll, blir nog bara en sån där
slapp kväll innebär att packa upp, sortera kläder.. Sen imorgon jobbar min mamma och min
pappa ska bort någonstans så det här kan nog bli en skit midsommar för mig, har ingenting att
göra.. men på kvällen ska jag grilla med mina favvisar! woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0