Im going to make this, I can do anything!

Jag checkade nyss vädret på internet på två olika sidor och det stod att det inte skulle
regna idag? Men jo vad gör det? jo det regnar.. fan! iallafall tog jag ett jävla stort kliv och
gick ut till kaninen våran och sprang ända ut på åkern bara sprang det fortaste jag kunde
det var så skönt, sprang och hämta hö och sedan sprang jag in igen! pappa grillar och snart
kommer josefin hit, trevlans trevlans du! idag har jag inte gjort mycket, blev väckt vid halv
ett eller halv två till och med så jag inte minns?! stack till min farbror och kolla på kissemissar
för troligen skall linnéa också ha en! aldrig sätt vackrare kattungar. sedan hem satte igång en
jävla musik på högsta volym och dammsuga, torkade och bara städade liksom! helt spontant
liksom. jaja när det var klart pratat med min äldste bror och gråtit och skrattat. Nu inväntas
det mat! pussss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0