I made it!

Tjena mittbena! tidigare än tänkt kom jag hem, dött på stan på en vardag är ganska
logiskt.. Men jag har haft det helt okej endå! :) kom till stan efter 8 tiden, satte oss &
pratade lite och sedan smsade danne lejfalk och sa att vi skulle komma till skogen uppe
på högliden där satt dom och smokade vattenpipa, jag och maria hängde på och var där
en stund, blev inge kort där! första som jag tror aldrig har hänt, jag klev på en orm idag!
fy fan rent ut sagt vad äckligt, en lång. Hur kunde jag missa det?! Men tydligen, och tack
vare det såg jag den inte heller bara klev liksom. tog 22:20 bussen hem och precis tagit
en kopp med hallonkräm, imorgon är nog dagen fullspäckad som det ser ut i mitt huvud
nu. Kväll blir det planerat hoppas jag att jag och maria ska busa, sover hos mig och på
dagen blir det en hel del pack hem mot Hudik igen! bjussar på ett kort på mig och maria
, Madina, Hannas skor, alla har converse och alla borde ju erkänna att converse är såå
snygga! jag är lite udda och går med kort och dom med lång då :-D


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson :)

SV,Helt sjukt vad de är underbara alltså:)

2010-06-24 @ 01:11:43
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0