I have maybe met a nice man

just nu kände jag för att skriva! jag kryllar av gladigheter, nu vet jag inte ens om
jag skrev rätt ord där, men jag känner mig så GLAD! liksom jag har det mesta nu..
imorgon ska jag gå på stan med Amanda, jag ska försöka spara pengar den här månaden
och inte handla upp precis allt! bikini, bh, smycken, och slingningsfärg maybe jag ska köpa
imorgon. nu ska jag kika igenom lite HM kläder och sånt snyggt på deras hemsida sedan ska
jag umgås med grannen, försöka lägga mig i rätt bra tid och duscha sist av allt.

Jag har kommit på hur jag ska göra med mitt hår också, jag ska nog testa på det mesta
färgerna jag.. Men nu kör jag på att få lite ljusare nu, jag känner att jag trivs med de! och
då kör jag förfasen på det ocksåå!! idag har jag bara gått runt i underkläder precis nästan
Hela dagen idag, inte rört mig en fläck bara gått in och ut till sol platsen jag och Sofia stekte
på, men annars har jag bara slappat vid balkongen, lagat mat åt mig själv (stolt här, för det
höll på att bli tjafs mat). Nu ska jag kolla runt på lite hemsidor efter kläder och fortsätta att
leva livet och må gott då som sagt! Ha de fint pojkar och flickor!




I den där stilen ligger min hårfärg på nu, samt mörkbrunt, ljusbrunt med lite oranga och ljusa slingor!
ser helt okej ut, jag trivs med de iallafall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0