I belong to you

Godmorgon gott folk! vaknade för en timme sedan 11:50. Gjorde en sjuk grej innan
jag klev upp, jag raderade alla mina sms på telefonen precis alla i Inkorgen, det är
helt sjukt! jag hade närmare 6000 sms i den, både bra och dåliga sms som är roligt
att se ibland.. Men nej nu ska jag ta bort det, och det gjorde jag! haha låter som det
är nå jätte stort. jag vet inte om jag kan säga att det är varmt ute men det ser både
varmt ute fast det ser kallt ut, så jag ska väl gå och undersöka det snarast! idag är
det torsdag och imorgon är det midsommar inte ett dugg redo för det, för jag tycker
inte midsommar är nå speciell alls! men jag och mina favvo brudar ska grilla någonstans
och de hoppas jag blir trevligt trevligt! nej nu ska jag gå, hörs hey! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0