happy woman

Jag måste bara tilläga om att jag mår så fruktansvärt bra! allting sitter som det ska, livet leker!

igår stack jag och sofia ut vid tio halv elva tiden, lallade runt satt på en bänk och kollade på
roligt folk, (sedan var det nån som kom med bil och två killar skrek heeej victoria?! så om det
skulle vara av någon slump att dom läser min blogg skulle uppskatta vilka de var! för jag hann
inte se.) begav oss mot Borga parken och var med Henrik och Isak :-) stack hem vid halv tre inatt
tror jag, eller kom hem då i dont remember! mysig kväll iallafall, idag är det söndag och just nu lagar
jag lite mat åt mig själv, döööds hungrig! jag har ingen aning om vad jag ska göra, skulle egentligen
kolla på 94ornas fotboll som började klockan 3, men hade ingen att kolla med så det sket ju sig!
underbart väder det är nu hos oss igen, hoppas det håller i sig för nu vill jag känna lite sommar
värme tack! aja hinner inte skriva så mycket mer nu och haar inte så mycket mer på hjärtat att
säga! pusss



Isak

Heeeeenriik!

fråga mig inte hur jag lyckades se ut sådär! haha

Kommentarer
Postat av: elsa

men desamma tjejen(L):)

2010-06-27 @ 15:59:51
URL: http://elsaafriskk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0