big girls don't cry

Hello peoples! sitter i min ensamhet och äter något som inte är bra, fast ruskigt gott.
nämligen godis, åh lakrits! det räddar mig nu, jag känner mig ledsen och inte alls på
nå glatt humör. och kan inte ens ställa mig själv frågan varför?! men det löser väl sig.
idag har det varit en fullspäckad dag, rest lite överallt nu känner jag! :D började med
att jag klev upp tidigt, åt frulle och sedan bara sätta sig i bilen och åka ännu ut mot
norr. Hamnade vi i gnarp där vi skulle umgås med familjen sjödin, matilda moa ebba
och jeanette. :-) mysigt! var mest med Matilda och pratade si sådär. åt mycket god mat
och efterrätt och grejjer! åkte där ifrån for mot sundsvall och köpte plattskärm och massa
inredningsgrejer tills vi ska renovera mammas sovrum i höst! Roligt må jag säga. Halva
lägenheten ser ju bra ut nu iallafall. Bara halva just då förståss.. jag letar ju fortfarande
efter en kavaj och där var det slut slut mer än slut! Så imorgon troligtvis ska jag ner på
stan testa min älsklings kavaj och står kanske 51% på att jag köper den, vet inte helt
ärligt.

Ikväll är jag ensam hemma hela kvällen, ingen vill vara med mig längre :( så ensam jag är..
vet inte om jag ska säga att den där meningen menas allvarligt eller vad den gjorde, men jag
har ju naturligtvis datorn och telefonen i mina händer! så jag ska väl mysa med mig själv, tända
lite doft ljus och bara följa musikens svängar helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0