bad story

Godmorgon gott folk! mitt alarm kommer ringa snart men jag har varit vaken
innan! :-) vaknade 09:10 av mig själv, och nu sitter jag och gråter plast tårar
för igår när jag var på stan hittade jag en helt galet ur snygg riktigt snygg kavaj
på stan, testade den och den satt helt perfekt men i armarna så var den föööör
trång! men den satt ju perfekt på kroppen?! Gud så ledsen jag är, nästan som
kärlek vid första ögonkastet... nu ska jag snart stiga upp och börja dra på mig
bikini och de där sedan ta en stor frukost och sen bär det iväg mot maln för en
hel dag! hoppas på en kanon dag, pusspuss

Ps: idag har jag med mig kameran så det kommer bli mycket bilder
hoppas jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0