250610/260610 - grymt härliga dagar

igår: Igår var det midsommar som sagt, jag umgicks med Sofia och vi hade det så
mysigt! det började med att vi börja grilla och åt mat sedan bara pratade och vid 23:40
ringde Johanna och hon fick oss att gå ner på stan, så vi gick ner och träffade lite gott folk.
Satte oss på Möljen sedan kom Goori och Rickard förbi och därefter kom det 2 stycken gubbar
lullades igenom Möljen med en flotte! så vi frågade om vi fick hoppa ner och ta en flotte tur
tillsammans med dom och de blev de! jag, sofia, hanna,johanna,goori och rickard + gubbs.
lullade ut med dom och sedan hamnade på kastellholmen, liten mysig Ö utanför hudiksvalls
hamn! huuuur mysig som helst! vi började grilla och shoa oss, strax efter 01:30 tiden begav
vi oss mot hamnen igen, gick in till en av gubbarnas place som hette Sören och de tog en rök
och klockan rullade iväg och mellan 3 till halv fyra tiden tog taxin och där efter kom jag och sofia
hem till henne, strax där på hamnade vi direkt i sängen och somnade på 1-2 sekunder.

trodde aldrig att det skulle hända oss men vi vaknade vid 15:30 mamma kom och hämtade
mig och jag duschade av mig sen plingades de på hos mig och Sofia var här! vi fixade jordgubbar
med smält choklad och en massa godis och två stora glas med vatten! laptopen följde med ut och
satt i solen och gaggade lite! Hur skönt som helst, gud vilket sommar väder det har blivit nu på
senaste dåå! Näe nu blev det ett himla långt inlägg så nu kommer det en hel del bilder sen igår
och idag! :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0