22-23 juni










det var igår, hade bara det allmänt mysigt! tog en runda runt min gamla skola och bara chillade.
Första gången josefin är här också! :D somnade vid tre badade bubbelbadkar och sedan sov i
båten inatt igen! vaknade iomgångar och vaknade första gången av att jag hörde en motorsåg och
blev hur rädd som helst för jag låg och tänkte på motorsågsmassaken.. men sedan somnade jag om
och vi vaknade vid 9-10 tiden typ, nu ska vi ta en trip in mot staden och kika lite snabbt och sedan
ska jag hem igen och ikväll har jag det om det blir som det blir, vara med Maria och vi ska väl busa!
hörs mer om det senare! Pusspuss


Kommentarer
Postat av: maria kraft

buselibus:) maha!

2010-06-23 @ 15:04:58
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0