you only think you love me



hallå där! har ju inte varit så aktiv just nu dom senaste timmarna. men de jag kan säga gud vilken natt!
jag somnade inte förns 4 tiden imorse tror jag, iallafall sov vi som sagt på balkongen, efter alla om och
men så gjorde vi det. kallt men endå blev det jätte varmt och mysigt senare! vaknade vid 11 - 12 tiden
idag, och nu sitter jag och äter upp alvas godis för hon ville inte ha kvar det. Mums säger jag! idag är det
blåsgt, rena rama bajs vädret! jag blir så less. mamma ska på 50års kalas och jag har ingen aning om vad
jag ska göra, men någonting måste jag hitta på! näe nu har jag inget mer på hjärtat att säga. Ha de fint! hey

Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack snälla! :)

2010-07-24 @ 15:19:14
URL: http://elinwahlberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0