you made me sad

att du inte ser själv vilken idiot du är, så som du behandlar folk. fryser ut dom, du tror man kan
ta i kärlek, och sedan bara dra när man just känner för det. de chanser du har fått, kommer aldrig
bli påminda om igen. It's over. jag har lärt mig att hantera dig, ditt fula spel, dina dumma fortförklaringar
jag hade en förväntan men de brast lika fort som när jag tänkte på hur det kunde sluta..
jag är så besviken på hur du gjort, att du inte ser sådant själv. nåndag kanske du tänker på
varför jag just vart så besviken, men tro inte att jag kommer tillbaks igen. att det finns folk
till allt, som just gör en så ledsen, och folk som bara får en att bli så glad..

om man inte kämpar för det, kommer man aldrig se det man kämpat för.
Godnatt


ph: Le love


Kommentarer
Postat av: Skalle

Snygg flicka

2010-07-06 @ 14:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0