upphängd och ner släppt!

Hallå där! just nu sitter man ju hemma och inte i västerås som sagt. kom hem
för ett tag sedan och är helt slut. Yr, minns ingenting, och känner mig helt sakt
efterbliven, men det rättar väl tills sig tills imorgon. iallafall ätit 2 varma mackor
och nu är det väl bara jag i världen av allihopa som inte sitter och nöter den där
jävla VM tittandet. nej jag är inte har fan inte tid med det nu :D

så sjukt irreterande också att alla kort jag har tagit har jag måsta't gjort med
min telefon, hur dåliga och suddiga kort som helst!!!!
Iallafall så har jag haft 4 underbara dagar lite neråt i Sverige, och tack maria
Att du förgyllade min resa, fyfan vad kul jag har haft! helt sjukt. bilresan hem
mot Hudik igen det kan nog vara en av de bästa. Kändes som man satt i en
tork tumlare för allting skakade, var nå konstigt på vägen sen pappa hade
gått och blivit Jim carey, skrattade nog mer än hälften av timmarna på bil
resan alltså! har sätt powermet( sveriges största cruising) , shoppat i två
hela dagar, umgåtts med en hel del släkt. och badat och haft någonting att
göra varje dag :D om jag hinner nu ska jag gå upp till tv rummet kika lite
fotboll och pusta ut, gud jag är trött, och känner mig upp och ner överallt!
imorgon blir det nog en hel del städ dag, och sen umgås med Linnéa eventuellt.
puss för kvällen!


innan vi åkte
 
sov där i 3 hela dagar med svett och skratt! fy fader


lillturisten

ny kavajen, ser ut som en ny uppstoppad groda där men ta fokus på de nya!!


+ solbrillor från Gina tricot.
+ 8 armband från Gina tricot.
+ ett par gula shorts från H&M
+ Kavajen som visas där uppe i bild. från hm
+ vita sko snören av maria! ♥
+ vitt linne från New Yorker. sjukt snyggt!

uselt och ett långt inlägg det här, men vafan jag är trött! Puss

Kommentarer
Postat av: maria kraft

herregud vilken helg! galet rolig bilresa hem :D snygga bilder föressten ;) jag ser som vanligt en aning lost ut...PUSSSSSS

2010-07-12 @ 14:11:54
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns new yorker i sundsvall vart :S

2010-07-13 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0