walking on sunshine



dagens måltid. nyss tagit en powernap med musik i öronen och spotify på det! kan inte bli så mycket bättre. har också blivit ovän med vädret, vet inte va de håller på med. just nu är det sol men endå mörk blå himmel? alltså borde det börja regna snart.. jag som tänkte dra ut ikväll med amanda? och de ska regna? hmm undra hur vi löser detta! jag har bara myst hela dagen inte ens klätt på mig nånting idag, sprungit i morgonrock och underkläder. men att ta på sig snart om jag och Amanda ska ut, ja de är något de med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gaah vilket leénde :P

2010-07-31 @ 19:39:39
Postat av: LOWI

hej & hopp!

nu är veckansblogg tillbaka igen!

just du har chansen att bli veckansblogg tillsammans med 2 andra personer. följ bara instruktionerna.

PUSS / LOWI

gnugge.blogg.se

2010-07-31 @ 22:20:49
URL: http://gnugge.blogg.se/
Postat av: alva

hahah, walking in/on sunshine! :D

miss u! <3

2010-07-31 @ 22:41:18
URL: http://alvamelin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0