tuesday night



ikväll tog jag cykeln och mötte upp Linda sedan har vi bara cyklat runt runt och
pratat en hel del kan jag säga, jag tog även med mig kameran och gick ut på t.ex
åkern som på bilderna ovanför. och sen var det ju underbart väder och solnedgång!
mysig kväll :) nu har jag hicka, och blev sjukt deprimerad vet inte varför. tror jag ska
lägga mig i solarierummet är ju så blek på ryggen och neråt, brände mig i turkiet och
fick bara ligga på rygg eftersom jag brände mig där. så nu är det inte så lätt att vara
lika brun som på framsidan! hörs när vi hörs. hey!

Kommentarer
Postat av: eemma

skitsnygg bild i din header:)

2010-07-21 @ 10:36:46
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: eemma

sv: auw gullis. ja fast jag är väääldigt sällan inne via bloglovin. men du får gärna lägga till mig, så lägger jag till dig bland favoriter på min data istället:) okej?

2010-07-21 @ 11:46:44
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0