tell me i am worth it

Hej på er! ligger precis i sängen med datorn på en pall och jag ligger som en
orm mitt i sängen, men jag har det bra endå ska ni veta! ikväll har jag varit med
Emma, vi satt bara och pratade en hel del skitsnack och sedan satt och kikade på
film men de höll inte länge, vi gick upp och chillade istället. ja imorgon är det en till
dag, imorgon ska jag vara med käraste alva melin. vi ska gå på stan, jag vill kolla
på kläder. lite smått bara lite nytt sådär :) hoppas jag kan bjuda er på några bilder
på mitt köp. eller jag hoppas de finns bra mycket kläder, känns som jag inte har
handlat i hudik på ett tag! näe nu ska jag sluta skriva, vet inte alls vad jag skriver i
nästan. hörs senare! ja senare som sagt. det är ju senare hehe! aja hörs hey!


Kommentarer
Postat av: ifranks

Härlig bild



sv. Ja visst är hon snygg

2010-07-23 @ 09:50:51
URL: http://ifranks.blogg.se/
Postat av: elin

vad fin bild!

2010-07-23 @ 15:26:31
URL: http://elinwahlberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0