summer feeling

Känner just den här sommar känslan man ska känna nu asså. Grillade igår sent på kvällen
cyklade till maln fram och tillbaks, i en skön värme mitt på natten. Kom hem närmare ett
tiden och det är fortfarande den juvliga värmen. I like!

somnade vid 3 inatt och vaknade iomgångar, men steg upp efter tolv tiden. Nu sitter jag i
köket och funderar lite och små pratar lite med mammsen, hon åker nämligen till norway
på torsdag och jag tar en roadtrip till Västerås med min vackra vän Maria, jag hoppas det
blir så, ska shoppa lite och bara mysa i en annan stad, kommer förmodligen träffa kusiner
och annat gott folk! annars då? jo livet rullar på uppförsbackar som skjutton men det ska
jag fixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0