rain sunday



det blåser så mycket så det till och med smäller här utanför, då tänker jag mig när pucken åker in i sarjen på hockeymatcherna jag har en sån längtan tills hockeyn sätter igång! Emma kom till mig vid 6-7 tiden vi har bara
tagit det lugnt, tänkte ladda hem film men hann inte komma så långt förns hennes pappa säger att hon måste hem
och packa, nämligen hon ska till stockholm imorgon. så sjukt avis! jag vill också dit ju som sagt. vi lekte lite med kameran men de blev så sjukt konstiga kort haha! men jag bjussar på dem endå, har ju sådan bild torka. jag vill gå bara någonstans och knäppa hur mycket kort som helst. jag vill gå ut, jag önskade att det inte blåste på en, det bara blåste förbi en, och att inte regnet kom på en, bara bredvid sig. även att jag måste ta tag i mitt rum nu jag tror jag ska göra det nu faktiskt. städa lite och grejja, höja volymen på musiken något hack högre så kanske det går fortare än vad jag tror! nåj hörs sedan. Puss

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

SV; Ja baby, det ska nog kunna gå!! saknar dig min lilla älskling!!!!!!

2010-07-25 @ 21:34:26
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe, sköna bilder :P

2010-07-26 @ 09:04:13
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0