litää sleeten tjej häär!




haft en mysig kväll/natt. jag sa innan vi somnade " jag snarkar absolut inte och helst inte pratar i sömnen" det var något jag bara skämtade om, för jag har pratat i sömn och snarkat som en tok. grillat, badat och pratat en hel del! det här kallar jag en riktig mysig sommar natt :) idag är jag sjukt slut. blir nog bara en lugn dag, men jag sitter och funderar över imorgon jag? det är hudikkalaset och har inte ens fixat biljetter för jag orkar egentlgien inte slösa pengar på de.. men endå så vill jag hitta på något med massa tjejer? aja vet inte hur de här kommer sluta men det är nog bäst att sluta skriva här nu iallafall. skriver något senare! puss

Kommentarer
Postat av: MATILDA

tack så jättemycket ! :D

2010-07-29 @ 15:20:13
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0