let us dance in sun

precis kommit ut ifrån, varit ute och solat en sväng. sjöng lite till härlig musik
och så. men solen försvann och jag gick in som tänkt. somnade jävligt sent inatt
och vaknade vid halv tolv - tolv och stel som en stel 80 åring, gud så ont i kroppen
jag har! men iallafall nu sitter jag och funderar på vad man ska på sig ikväll. Har hört
att det ska vara jätte varmt ikväll, kvaft liksom. tänkte på ifall jag ska ta högmidje
shorts och nå snyggt över? och mina vita kavaj? :-)

aja det mesta rullar på fin fint, hoppas på en kanon kväll. Även ni andra ta't lugnt!

Kommentarer
Postat av: Fashion by Emma

sv; jag tror jag använder fashion, är inte riktigt säker eftersom det står att jag använder egen mall, men grunden är fashion för den ser mest lik ut .. din design på bloggen är hur fin som helst, btw! pusss

2010-07-17 @ 14:31:01
URL: http://ffashionbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0