kommit hem efter en super bra kväll!!

Jag mår så bra, jag mår så fruktansvärt bra. jag förväntade mig och hoppades att denna kväll skulle va jätte bra och den blev super bra! är hemma nu och är super hungrig, jag fick en hamburgare av Kristian :-) det är vad jag har ätit ikväll. annars har jag bara mått bra! det började med att jag och amanda var på Köpmanberget, senare mot kvällen kom det mer folk och sedan begav vi oss mot borga parken med en massa olika folk, och sen gick vi runt med jansson bara :) men måsta säga ajdö till honom och for hem med amanda. tack för skjussen! nå mer än de kan jag inte säga, jag ska ut och va med kristian nu så bloggar när jag kommer in :) eller bilderna kommer då! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0