kalas bra sa jag!



sådär ja! nu har jag och mamma börjat tagit lite allvar på mitt rum. Har donat exakt hela dagen, har varit och kollat i massa affärer. och fyndade hur mycket som helst kring 500 lappen. över tror jag också hehe! sen har vi beställt 2 st hyllor som man kan ha korgar i. och de kommer bli såå sjukt snyggt senare! jag längtar. dem kommer i augusti typ. sen ska vi köpa massa tavlor och det kommer bli lite mer stilrenare! ångrar mig lite att jag har rosa tapet.. för jag vill ha mörkt, men jag får vara så nöjd jag kan! har fyndat ett par skor idag på halva priset hur bra var inte det då? 149 och 50% på det. 74 kronor för ett par vita ballerina skor! det har flytit på hela dagen idag! är så glad :-) ska nog gotta mig med något gott och sedan lägga mig ut i solen och pusta ut! nåja kommer nog mer bilder på rummet senare. Hörs hey fuckers

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Super fin banner du har victoria,

jag gillar den starkt! :)

2010-07-26 @ 17:09:06
Postat av: Sandra

nej men gud, tack tack tack :)

2010-07-26 @ 20:40:28
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: frida

sv: men skadu säga någonting du eller? ;) saknar dig! :)

2010-07-26 @ 21:32:34
URL: http://loveisintheair.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0