I want it



Barnsligt snygga ringar från JC som kommer ut till veckan V29 alltså. I hope
att jag kommer kunna kapa någon av dessa skönheter. jag fann detta ifrån
denna bloggerska: http://lbm.blogg.se också inlägget JC

Ja här hos oss in linnéas place händer inte så speciellt mycket, jag sitter
in rullad i handduk som en liten tös och handduk på huvudet så jag ser ut
som jag har turban, fräsch kombination va?! tänkte lyxa till mitt sol skadade
hår inatt med att sova med hårinpackning, lyxigt sörru! det rekommenderar
jag nu denna årstid, solskadat hår SOV med hårinpackning det gör susen!
dagens planer är inte så speciella där heller, blir nog nästan samma chill day
som idag tror jag, ligga vid poolen och steka så det bara skriker om det! jag
har blivit en riktig stekar mästare påstår min bror. jag och linnéa har även
pratat lite om språk resa, hur kul skulle inte det vara? någonting som skulle
fylla upp mitt liv lite. isåfall 2011, men det är ju bara en liten baktanke sådär
så det kanske utvecklats till verklighet men än så länge är det bara en baktanke.

kan ju heller inte sluta älska detta väder som har satt fäste här i hudiksvall!
solen har begripit att den ska vara kvar, ja fan åh! Solen ska vara här! Jajamesan


Kommentarer
Postat av: ifranks

så himla fina ringar!

2010-07-15 @ 22:42:42
URL: http://ifranks.blogg.se/
Postat av: felicia w

älskar verkligen dom ringarna, riktigt snygga!

2010-07-18 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0