i wanna wake up in your arms

Haft en bra dag, fast utan sol nästan då förståss. låg på maln ett tag med josefin
och det slutade med att vi hamnade på solstolarna på parkeringen i regnet med
filt och allting över oss innan Sara kom och hämtade oss!! dagens kvälls middag
på balkongen med solnedgång blev grillad kyckling med bea sås och vitlöks sås
med stripes! jätte gott och efterlängtat så nu är man mätt i magen och har precis
gjort mig iordning för vi ska ta en tripp till Maln igen och bara kika jag har absolut
med mig kameran och så. Vet inte vad eller vilka jag kommer träffa där men jag
vill spela volleyboll så jag kanske får chansen att göra det, inte vet jag..
Ha de bra allesammans kommer bättre uppdatering snart! Puss




Kommentarer
Postat av: josefinforsström

KUUUNG

2010-07-05 @ 01:38:44
URL: http://josefinforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0