I don't give up

har egentligen ingenting att komma med, men det är någonting som drar
mig till att skriva. kan iallafall skriva vad jag gör, jag har precis druckit
upp mitt te, lyssnar på musik och känner att musiken smittar mig lite den
gör så jag blir så ruskigt taggad till att göra nå skit kul med jätte roliga
bruudar! känner ångesten över att det är snart slutet av juli månad och
hos mig tycker jag det känns som början i juli? hallå det var nyss 1 juli?!
vad händer vem är det som gör att det går så fort hela tiden! får nå fel!!
sen så känner jag också, ska jag gå och lägga mig? för det här kan vara
en av de tråkigaste kvällarna i mitt liv. men vad finns det att hitta på då?
men jag vill inte lägga mig heller, datorn gör så jag sitter uppe. och blir nog
så ett tag till :) hittade en skapligt snygg jacka på Ellos.se också, älskar att
sitta uppe på kvällarna och ta't lugnt och då finna lite nytt som kanske hamnar
i min garderob vem vet liksoom. delar med mig av jackan, jag gillar den!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja visst är det :)Han har en ung faster han :) Ja gör så, har kikat på din nån gång förut jag oxå. Kram

2010-07-18 @ 23:32:12
URL: http://zaralindgren.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Den är så snygg! :)



SV; Ja, det tror jag också att hon kommer att vara :D

2010-07-19 @ 11:43:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0