how does it feel



den översta bilderna är tagna alldeles nyss, och kan inte förstå hur jag ser såå glansig och svettig ut? men det gick inte att ändra så nu får de se ut så. är inte alls så himla trött, men lite ont i kroppen som jag sitter just nu. ni kan nog inte tänka er hur skönt jag sov inatt! ny mublerat, och sova sedan, det finns nog inget bättre! mitt rum är så mysigt nu :-) nåja imorgon är det en ny dag, eller rättare sagt idag. det innebär en hel del grejer, jag ska ner på stan tiden vet jag inte. och köpa en klocka, en stor klocka som jag har spetsat ögonen riktigt till, ni får absolut se kort imorgon. jag bara hopppas att den finns kvar, annars börjar jag gråta! den var ganska dyr innan närmare 500 lappen eller så, men nu går den på 250 SEK de kan jag bara inte gå förbi alltså, det måste jag kapa! sedan ska jag prata med mamma ifall vi kan köpa en engångsgrill för jag märta westerberg och amanda nilsson ska tälta imorgon natt, och grilla lite, knäppa kort, och snacka lite bullshit. det kommer nog bli mer på det, kanske baka en kladdkaka och ta med? ja något sånt! blir nog en liten knytis :D hihi! ska snart börja göra mig iordning för sängdags. så slutar nu, det är nog bäst! Puss på er icke vänner och vänner


Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

jo de är kanon, kan vi göra.. händer idag då?

2010-07-28 @ 10:44:10
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: AMANDA FALK

gud vad fint hår du har! älskar det :D

2010-07-28 @ 15:20:44
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0