goodmorning

yo! just nu ligger jag i Linnéas säng och vaknade för en stund sen alldeles ensam.
Haha, jag har ingen aning vilka som är ute i tältet. det är andra natten jag sover hos
linnéa och förmodligen blir det 3e med. men iallafall ingen vet hur yrigt det har varit
inatt, jobbigaste natten. och jag hörde att linnéa ligger ute och sover i garaget?!?! och
jag här i hennnes hus och vid 7 imorse kom emma in till mig och frågade om filt för då
skulle hon sova i tv rummet men ligger dock inte kvar där. så jag vet inte hur detta ska
sluta. Annars då? jodå det rullar på, tycker dagarna bara går fööör fort för jag trodde det
var den 12 juli idag, nej då är vi 2 dagar framför redan på 14!!!! måste sätta stopp snart
det går för fort! och jag har fortfarande inte kommit hem än där jag kan lägga in alla bilder
på datorn för det kan jag inte göra nu. Nej nu ska jag sluta förmodligen går jag ut och ser
vilka som ligger i tältet! hörs inom kort, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0