friday

Åååh jag kan inte säga mer än att skrika ååh, för jag har så jävla ont
i mina armar. vid 5 tiden kom familla Frisk till oss, dvs Elsa dåå! varje
år har vi den tiden på sommar året att hjälpa varandra min familj och
hennes familj med hö liksom. och det gick alldeles utmärkt idag! fyfan
vad kul jag och Elsa har haft :-D dom kom vid fem då gick ut och börja
lasta och greja, vagnar välte och sen blev det bara jag och elsa på vagnen
och blev så stolt av att bära dom där hö balarna för fyfan vad tung dom var!
nu menar jag inte stora vita jävla grejer, utan alltså lite mindre haha! känns
även som någon har dragit ut mina armar 2 meter och sen dragit tillbaka dem.
dom bara hänger och är tung som fan. tog en härlig dusch och nu sitter man här
mer än så händer det inte ikväll :-) ska bara ta det lugnt. Pappa som tänkte bjuda
mig på en härlig middag imorgon med några av mina bröder med men jag tackade
nej ledsen men sant för jag ska ju umgås med mina tjejer.

Anonym: hur tvättade du skorna? ;)

svar: jag fyllde vatten i handfatet och sedan bara borstade
dom och hävde i tvättmedel och diskmedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0