freeeedaaag!



Ja som sagt igår gick jag och Maria på stan :-) grymt mycket folk kan jag säga! köpte ju en kavaj igår
och vet inte om jag ska ha kvar den eller inte, sjuukt svårt! men iallafall kom hem åt mat med broder
Niklas. tiden rullade bara på liksom så vid halv elva gick vi ut, ut ut! och sen hamnade vi hos ville och
där var det minst 5killar och där satt jag och maria och tänkte vart har vi hamnat?! men sen när några
stack blev det jag maria hedberg och ville kollade på 2-3 filmer jag minns inte, och jag och maria gick
hem vid sju tiden imorse :D Haha längesen man hade såhär kul på nätterna! inte kunde vi somna direkt
det sa jag ju i förra inlägget men vi la oss i sängen endå och snabbt blev det tyst för visst var vi trött allt!
vaknade vid tjugi tolv och nu har jag skickat ut Maria men hon kommer tillbaks sedan!

nu ska jag och mammsen gå ut och sola! Känner på mig att det här kommer bli en toppen dag!
Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0