freeeedaaag!

ja vad ska jag säga idag då, jag har egentligen ingenting att komma med här nu.. men jag slänger in ett inlägg endå. stryker det jag skrev igår, jag ska inte va med Maria idag, jag ska va med Amanda och vi ska förmodligen på Hudik kalaset, men det bara krångar fram och tillbaks, så jag vet inte hur den här kvällen kommer sluta. jag förväntar mig en bra kväll iallafall! åkte till pappa idag och hittade min kärlek, vi skilldes åt förut för ett tag sen och nu fann jag den. har letat som en tok, och det är min svarta långa kavaj! love love! Älskar den, och som sagt har haft en stor saknad. så ikväll ska jag bära den på min kropp. och kameran är med som tur var! hörs något senare. inlägget då kan man inte ens tänka på hur de ser ut hehe! ha de fint ikväll eftersom det är fredagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0