familje träff

Precis kommit hem efter familje träff innan mamma åker till Norge och så
grattade vi Emma och Frida som fyller år när mamma är borta i Norge. Så
det har blivit en hel del firande, började med att grilla alla sorters grejer och
sedan blev det jordgubbstårta på det, guud så gott magen spricker ju snart!
och jag känner mig så stressad inför imorgon, pappa slutar tidigare imorgon
och ska hämta mig efter det och då ska jag ha packat klart och allting, alltså
jag har ju bara lagt i en grej i min väska? ett par bikini trosor. iallafall är det
typ andra gången jag doppade mig idag, fast bara upp ovanför bröstet för det
var så fruktansvärt kallt i vattnet så jag klarade inte längre. både jag och bror
skrek och levde om när vi kom ner i vattnet, fy satan vad kallt! ouuff..
men har haft en trevlig kväll, pratat med mina favorit flickor Maria och emma
också om det mesta. ikväll vet jag inte vad det blir, bara en hel del deg och
jag känner mig så besviken för att jag inte har träffat sofia på ett tag och jag
saknar dig massor stumpan lilla! Vi måste träffas efter Västerås. komemntera
så jag vet att du är vid liv!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0