en heldag i Västerås

morsningkorsning haters and fuckers! just nu sitter jag vid datorn, frågade fasters sambo
ifall jag fick låna datorn här. Och yes, jag tänkte först om dom hade dator eller inte men
det har dom. Aja skit i detta, har haft en toppen dag i västerås. blev väckta av kusin majsan
kring 10 tiden, gjorde iordning oss, åt nyttig frukost sedan mot Staaaaden! handlade inte så
mycket faktiskt, men hann inte kika i så mycket heller. men ett par ur snygga örhängen och
solglasögon, och ett linne på NewYorker. inte allt men linnet köpte jag där. Senare blev det
thai mat på staden, längesen och gott + efterrätt. sen blev det hem käka godis pratade lite,
sen cyklarna ner på Power meet, satt där några antal timmar och knäppte kort, lyssna på
musik, checkade både bilar och en hel del killar! sen när vi cyklade hem blev jag och maria
stoppad av ett killgäng och sen 2 st andra flirta med oss, haha lite roligt det där! nytt folk
liksom :D Nej nu hör jag två styckna bebisar gråta i kör utanför data rummet. Haha men
nu ska jag kila ner! jag mår super bra. allt är kanoners här! ingen aning när vi kommer
hem faktiskt för på söndag kanske det blir falun i fasters stuga med sol och en hel del
bad! så vi hörs när vi hörs. PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

Hej gumman, klart vi ska umgås då!!! Saknar min lilla älskling! Du är galet underbar du ska du veta! vi ska umgås som bara fan i veckan!

Jag älskar dig och kommer aldrig sluta med det!<3

2010-07-11 @ 17:03:35
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0