efter regn kommer solsken



idag tog jag och Maria en prommis ner på staden, vi hade tänkt oss att gå och kika lite men vi
hann inte så långt tyvärr.. vi gick ner för det är så dyrt att åka buss ner, och vi trodde det skulle
gå ganska fort men när vi kommer ner till stan gick marias buss om circus 25 minuter. Så hon
hann uträtta sina saker och sen var det bara att bege sig till buss stationen. satt och småpratade

Och sen hoppade jag av vid maxi och gick raka biten hem. Trött och flåsade en del men vips så
kom mamma och bjöd på mat. Så nu är jag mätt i magen. sitter och funderar lite smått, på en
hel del grejer. men vet inte hur jag ska uttrycka mig här på bloggen. uppdaterar något senare

take care peoples!

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Tack detsamma! :)

2010-07-06 @ 22:47:26
URL: http://matildahoolmlund.blogg.se/
Postat av: elsafrisk

fin tjej där! :)

2010-07-08 @ 13:29:45
URL: http://elsaafriskk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0