du kan inte släppa mig

Morsningkorsning, sitter vid mammas stora plattskärm och dunkar en
hel rad med goa låtar! sitter och tänekr på om jag ska bege mig ut i
solen, känns som sol brännan bara ramlar av en efter en dag när man
har solat.. varit lite med mamma och hjälpt henne med tvätt och så, sitter
redan och gråter nästan för att hon ska släppa mig i två veckor.. Så jobbigt
att man måste åka bort för att jobba för att tjäna bättre, men men man får
tänka på att då får vi mer grejer samt bättre ekonemi! dagens planer för idag
blir inte sånna speciella, ska åka till min bror Niklas och hans tjej emma selahn
i stugan och grilla med alla mina andra brothers and my mother. och alla deras
tjejer dåråå! mysigt pysigt, sen efter det blir det nog bara hem och packa inför
Västerås i think.. Hörs hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0