dessa tävlingar

Jag älskar tävlingar, vad är det jag kan förlora på? kan ju ge det en chans
för skjutton! har deltagit i två redan.
1.


gick in på modegrabben.se och fann denna tävling, tryck här så kan du också få
en chans till att vinna 2 ringar från zylber.com. ringar är något man aldrig kan få
för mycket av! :D




2.

sedan hade jag fått en kommentar i bloggen där en tjej delar ut tävlingar nästan
varje dag, och det kan vara kul, man kanske får chansen ibland att vinna! där kan
man vinna en goodiebag från Millah, alltså bloggaren. om du trycker här kan du också
delta i denna tävling. det kan ju vara en hel del i denna goodiebag! woho

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack så mycket, hoppas du fortsätter läsa min blogg :)

2010-07-22 @ 19:04:44
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Carro Rönnquist

sv: tack Victoria! :)

2010-07-22 @ 21:13:49
URL: http://www.ronnquiist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0