confused

Godkväll på er! sitter just nu på ett riktigt skönt ställe. nämligen i min säng!
inte vilken säng som helst, utan där jag bor i stan. Fan vad skönt det är! känns
som jag har landat nu, kan pusta ut. sitter även inborrad med hedset i öronen
och lyssnar på sån jävla skön musik. gah jag njuter, vilken livsnjutare jag är! :D
har även typ 5 kataloger eller tidningar att kika i också, så sjukt sugen på att
gå på stan eller beställa massvis med kläder! sen har jag så sjukt ont i magen
av att det snart är höst. jag tycker det känns som det?! i kataloger och allt dom
rapporterar om de nya höst modet osv. jag får nå fel, jag vill ha sommaren så
länge jag kan! ja idag är det torsdag. Vad ska jag göra idag då? jag vill gå på
stan. Nån som vill joina? har inget mer att säga. mycket saker omkring mig som
jag själv inte kan hantera men på ett sätt mår jag bra endå. hey!

Kommentarer
Postat av: marabooooooou

känner precis likadant jag också...men på något sätt vill jag gå runt i en mysig tjock jacka, trippa runt i strumpbyxor, långa tjocka tröjor och sockar.

2010-07-22 @ 17:12:36
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0