boring blog

jag har fått för mig nu att jag skall gå ut, ja alldeles ensam gå ut på något
ställe här ute. ta med mig en stor pall, kamera och knäppa kort! för nu vill
jag göra en ny header. jag sitter och läser tusentals bloggar med såna sjukt
snygga headrar! jajamensan, hoppas det håller i sig också att jag ska gå ut
och göra det osv.. :) men vad har jag annars att göra idag/ikväll? jag ska
kanske slagga över hos Maria inatt för hon är ensam, och då ska ja banne mig
säga till henne att vi måste knäppa kort! annars händer inget speciellt här.
vaknade av mig själv 10:20 och låg kvar till efter elva. Skönt! ätit en liten
stabil frulle nu. nåja hörs senare! kiss and hug's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0