00:23 - dead heart

sitter just nu och lyssnar på go musik och kollar lite fräscht på Lindex.se
jag gillar den affären och även sidan på internet! lite egen stil sådär. jag är
hemma nu faktiskt, pappa åkte och hämtade mig han ville ha mig hemma
så inte var de nå problem, så nu är jag hemma. första som hände här hemma
var att katt ungen hävde ner en blom kruka så jag tog på mig jobbet och dammsög
upp detta och även dammsuga upp torkat spya av den jäveln. även att i mitt sovrum
såg jag en röd ask, jag öppnade den & fann ett jätte fint halsband med ett klöver på
det var kristaller eller vad det heter ja ni vet, de var så fint, men aldrig sätt det förut
och förmodligen borde det vara mitt? så nu har jag funnit det också, hur fint som helst
när man är lite brun sådär på bröstet och har det hängandes :-D hoho! tänkte också
dela med er av vad jag fann på Lindex.se jag gillade det!

Lindex Shop Online - ToppLindex Shop Online - CityshortsLindex Shop Online - KavajLindex Shop Online - ArmbandLindex Shop Online - Halsband

Kommentarer
Postat av: maria kraft

snyggt snyggt snyggt! bloggar snart ja å ;*

2010-07-16 @ 00:42:17
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0