tooorsdaaaaaG

Hallååå kära torsdag, vanligtvis brukar torsdagar vara dom jobbigaste/segaste
tråkigaste osv dagarna, men de gick bra idag iallafall :)
Måsta ta en halvdos igen av svinsprutan pga av massaa saker som jag inte orkar skriva.
Imorgon är det som sagt fredag, nu är veckan snart kapad också. Gaaaaalet fort måste
jag säga att de går, fast endå inte fortfarande har de varit vinter ett tag nu.. vill bara
att de ska gå ännu fortare så kommer varma våren/sommaren så stannar de där och
går saakta :) Har egentligen ingenting att säga och vet bara en sak varför
jag bloggar just nu, För min kära mamma jobbar till 10 ikv.. Och har ingenting att fördriva
tiden med, ont i armen har jag lite åh.. åh ja ska inte skriva så mycket mer än PUSS

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

minnena är underbara!ÄLSKAR DIG SOMFAN<3

2010-01-21 @ 17:11:16
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: L´ Kjellberg

sv; som vanligt, skolan typ :) sjäälv? <3

2010-01-21 @ 18:28:44
URL: http://elouiiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0