söndagen innan skolan börjar again..

Någon som längtar efter skolan? känner ingen längtan alls.. sitta där och skriva
flera sidor i svenskan lyssna på engelska fröken.. rita massa saker på bildlektionen..
imorgon slutar vi kvart över tre inge kul precis! Men sen på tisdag slutar vi tjugo över elva
och de är ju ett stort plus! Äeh inte deppa nu över skolan, där är vi ju för att utvecklas inom sig.
det är inte så farligt som man tänker att de är innan man är där. sen så skulle jag väl aldrig
klara av en skoldag utan några roliga filurer jag brukar umgås med! vid namn maria och sofia ;)
idag vaknade jag vid 11 ställe alarm på 10 men jag pallade verkligen inte gå upp då.. Så jag låg
kvar till kring elva och sen klev jag upp och åt frukost sen starta jag skotern och lullade runt med den
på snötäckerna.. snön är alldeles matt men höll på att välta ca 2 ggr..
Sedan blir det inte så mycket mer än att städa duscha packa ihop allt och göra sig klar inför morgondagen.
Ha en trevlig dag allihopa pusspuss

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

jag är så jävla glad att jag har dig! åh tack för de dagar du spenderat med mig! du anar inte hur mycket du betyder för mig!<3

2010-01-10 @ 19:04:45
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0