my life and my choice..

Hallå där! just nu sitter jag i mjukisar och är igenom frysen ännu..
sov ju som sagt hos Linnéa inatt och de var jätte behövligt kan jag säga.
pratade, kolla på film, skrattat slingade hennes hår ljusare och sånt!
sedan somnade jag vid halv fem typ och sen vaknade vid elva halv tolv
och fixade och trixade inför stan! fy vad kallt det är ute än.. tänk när sommarlovet
har kommit juni juli augusti.. underbara månader! Hoppas de här sommarlovet blir
garanterat bra nudå jag har någonting att längta till känner jag..
sedan hittade jag ingenting idag på stan det var så utplockat.. (N)
men jag träffade iallafall maaalin så saknad hon är! det är min brors ex..
men vi har iallafall en grymt bra kontakt och det var sjukt kul att se henne
trist att hon inte läste min blogg så hon fick se att jag skrev om henne menmen.
fick skjuss av mamma hem sedan stack hon till forsa där min bror bor och är nu
barnvakt, jag stannade hemma och nu kommer snart/om ett tag Sofia och Nicke/niklas
och sedan senare kommer marcus. Kommer nog inte göra så mycket mer än att umgås bara
de är så kallt så man vill bara vara inne och inte göra någonting bara för att få lite värme på sig!!
och snart kommer skolan igång också.. och jag känner mig inte peppad, skolan är ingenting för mig endå
fast jag vill gå ut med bra betyg och osv jag vill kunna få ett behövligt jobb och så..
men nu är de vissa delar som är svårt för mig i skolan så hoppas de ändras innan nian! ska nog kunna
ordna. Ska kila nu men bloggar nog kanske senare.
tack gumman(linnea) för jag fick dela sällskap med dig inatt/igår kväll för jag hade ju som sagt ingenting
att göra.. Och vill inte bläddra bort en dag till nu när de är lov och snart skola man måste ju
göra nå kul innan allvaret börjar ;)!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

tack för kvällen/natten åh dagen. du betyder så jävla mycket! var som sagt verkligen behövligt.

vad vore jag utan dig vännen? I LOVE YOU<33333333333333333

2010-01-10 @ 13:14:42
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0