min älskade papi fyller år idag!

Kom ju på det.. läste marias syster blogg, och de stog 16 Januari..
jag tänkte efter är det inte någon som fyller år?
jo min pappa.. Grattis pappsen hoppas du får en toppen dag
synd att jag inte träffar dig lika ofta som förut..
men du kommer alltid vara min pappa alltid alltid.

1. Hur gammal är du om fem år?
19 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
sofia

3. Hur lång är du?
158-160 typ. eheh

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Minns inte..

5. Vem ringde du senast?
det var sofia det
6. Vem ringde dig senast?
Det kan jag inte svara på eftersom de var dolt....
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
" Tack världens bästa vickan :) "

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda..

10. När såg du senast din mamma?
igår
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå/grön

12. När vaknade du i dag?
halv tio ca
13. Vilken är din favoritjulsång?
All I want for christmas is you - Mariah Carey

14. Vilken är din favoritplats?
Sängen

15. Vilken plats föredrar du minst?
Kyrkogården

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förmodligen hoppas jag på inte i hudiksvall,
men någonstans i landet i en lägenhet.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När jag frågade kristin på matten " where are you "?
så började hon vinka. haha
19. Hur stor är din säng?
140

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
t-shirt + trosor. eller bara trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 tror ja

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett, Häsingland.

24. Vilka städer har du bott i?
Bara Hudiksvall

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor på hösten, vintern och våren. På sommarn är det bara barfota som gäller.

26. Är du social?
always

27. Vilken är din favoritglass?

28. Vilken är din favoritefterrätt?

"risa la malta" eller marängsviss

29. Tycker du om kinamat?
Ja de gör jag,eftersom jag har varit i kina och ätit äkta kinamat.

30. Tycker du om kaffe?
NEJ!

31. Vad dricker du till frukost?
Te eller juice/oboy.

32. Sover du på någon särskild sida?
Kan jag inte påstå.

33. Kan du spela poker?
Haha nää

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jajamensan

35. Är du en beroendemänniska?
ja de är jag väl

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej.

37. Vill du ha barn?
Ja att jag vill.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Lite engelska, kan nästan mer spanska,har en känsla av att jag kan mer spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nopp

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet havet havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, onödiga småsaker..

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej inte vad jag vet.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Mammas pojkar som var förr..nu paradise hotel
44. Kan du rulla med tungan?
Nja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Maria kraft och sofia tengstrand

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
Gamla vanliga klassiska sony ericsson
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja men klart

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en duk och gardiner

50. Flirtar du mycket?
haha njaa

51. Kan du byta olja på bilen?
Det tror jag då inte.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Har inte körkort ännu..

53. Vilken var den senaste boken du läste?
" pojken som inte fanns"

54. Läser du någon dagstidning?
Nepp
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
haha nja

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
kan man säga spotify? annars Rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Jag minns inte

59. När var du i kyrkan senast?
När min bror gifte sig

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
musikläraren eller engelskaläraren
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Ärligt talat så minns jag inte.

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

sv,tack min älskade! <33333

2010-01-16 @ 18:47:08
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: maria kraft

WOHO,JAG ÄR ROLIG!

2010-01-16 @ 19:33:57
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan hjälpa dig med barnen :)

2010-01-18 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0