man ser inte allt på utsidan av de man har på insidan

Snodde av maria 
Det du inte visste om mig

1.
Jag är inte blyg, jag kan prata med precis vem som helst, jag menar det.
2. Jag har lätt för att bli fejkad kär,tror jag har känslor men inser de sedan att jag inte har de.
3. Jag är en grymt mysig person, vill jämt vara någon nära. varit det enda sen jag varit baby
4. Jag saknar kärlek
5. Jag älskar " Jonathan, Marcus,Simon" som killnamn
6. Jag har ett mycket annorlunda skratt.
7. Jag har ett grymt jobbigt förtroende till mig själv, kan sluta med tårar och hemska saker ibland.
8. Jag har jämt varit sen liten osäker om vad andra tycker om mig. och jämför mig ofta med andra.

jag gjorde mer än maria hon hade 4, men men :)
de var allt från mig, imorgon är det 1februari, Ny månad och nya tag alltså, får man se vad februari
bjuder på och vad för möjligheter, om januari så har det varit toppen! ska försöka ta vara på varje dag..


Kommentarer
Postat av: marcus

aww marcus(A)

2010-02-01 @ 20:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0