lördag lördag!

ja som sagt nu sitter man alldeles ensam.. sofia bara lämnade mig..
Nejdå, hon åkte för hon skulle hem " och bada och på dollar med mamma sin"
så jag tillät henne göra de då fast jag inte ville att hon skulle lämna mig.
Idag ska jag försöka dra med mig sofia på alagsmatch klockan 3. de är allettan
och de kostar 80:- men vi får gå lite senare då men då är det säkert proppfullt
men så blir de då får man springa och leta efter maria som sitter där någonstans i hallen.
Inatt faktiskt somnade vi vid halv ett, ett. Duktigt gjort, men vi kollade på paradise hotel
och de gjorde oss trötta.. Igår var vi ute timme ca och åkte pulka fyfan vad kul de var!:D
här på kristineberg är de som en riktig slalombacke fast inte lika lång.. men den är super bra
jag och sofia tänkte testa slalom där ikv/inatt. Ruskigt kul iallafall, mycket skratt och slag på
rumpan kan man säga.. nu sitter jag och äter frukost och väntar tills man får besök av sofia igen.
pusspuss

tur att inte alla såg hur man såg ut igår alltså haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0