i'll never give up

Har inte hunnit slänga in något inlägg förräns nu.
Skolan har varit helt okej, haft smärtsamma verkar överallt i kroppen
men jag orkade skolan idag faktiskt, tre ynkla lektioner så.. :)
sen tog vi turen till Malsta och hälsade på en sväng, gud jag gick med klump
i magen jag.. Gud tänk alla minnen där ifrån.. gud hit och dit känner jag.
Sedan in mot staden igen och träffade johanna där och sen sara på nästan samma gång
satt nog på en åh samma bänk i en timme nästan på Fyren. men sen gick sara hem
och då lallade jag och johanna runt bara. sedan skjussade hon och hennes pappa mig till
broman där Johanna hade sin träning, så då tog jag en promenad hemåt:)
När jag kom hem stog lillfisen i trappan och bara skrek på mig, åh han är som min riktiga
lillebror sa de till min storebror idag att de är verkligen min bror, han tyckte de var skönt att höra.

Sur minsann är jag inte på bilden, men såg några ungar sitta sådär idag så
jag måsta ju testa det jag med.. Sittern og helldre på stolar om jag får kräva de


Kommentarer
Postat av: Miriam Skarin

Haha ! varför ska jag skaffa blogg.se för ?

jag fattade verkligen inget av det ! :p

den hära var mkt lättare att fatta :)

2010-01-20 @ 16:50:13
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se
Postat av: L´ Kjellberg

sv; Tack så mkt victoria! :D detsamma <3

2010-01-21 @ 16:00:47
URL: http://elouiiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0