hedebacken idag också! wihoo

Yes idag blir det stå på skidor igen och nu ska man ju åka med josefin det
kommer bli grymt! Vi ses inte så ofta nu för tiden, men vi försöker och då bestämde vi
en skid dag:) Så himla skönt igår fick jag ett underställ av min kära pappa, och det är så himla
snyggt! det är svart och turkost, jag skulle ju kunna gå såhär till vardags nästan ;)
Men om underställ pratet så kan jag lova er att jag ska försöka komma in med en bild på understället.
Så vad skönt att ha någonting varmt under sig idag då, igår när jag åkte hade jag inte så himla varmt
under tjocktröjan.. Har ju haft ett rött underställ också, men kan säga att de är skapligt litet så vore
ju bäst med ett nytt. som sagt det är söndag sista dagen på veckan, nu blir det ny vecka och nya tag dådå
har några antal prov framför mig, så får man väl försöka skärpa sig lite och träna till det också.. suck
heeeejrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0