godnight people!


suttit och kollat i 2 stora kataloger..De kan se ut på olika
sätt..haha, och de var Haléns och Ellos. grymt braa kataloger!:)
hittat lite badkläder, trosor, bhar,massa leggings och sånt där.. Sen så är jag så glad
att mami kom in och ville hjälpa mig med att mublera om, för jag är såååå nöjd :D
imorgon ska de bli nya ramar och leta efter en bamsestor ram ovanför sängen..
Det kommer bli grymt snyggt faktiskt! och imorgon tror jag ska börja på att finslipa
bloggen, vill ha lite eget.. Behövs bara en header.. och jag kan ju knäppa osv. men
har ingen stor lust när jag som mest vill trixa med en header..(N)
men de ska bli! godnatt alla pussaaar
(bilderna blir större när du klickar på dem)

tänkte också säga att min statistik har legat på 25-35.
och nu ligger den över 35-50:) undrar bara vilka de är som läser den.. hmm?


Kommentarer
Postat av: maria kraft

ja, alltså jag undrar också vilka som läser min. hmmm :) så bra ifall alla kunde skriva kommentarer eller nåt så man visste ;) jag läser iallafall din, kollar in flera gånger om dagen :*

2010-01-05 @ 14:08:30
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0